BZUM! Včeličkový svět

Při hledání inspirace na Letní Vývojářskou soutěž pořádanou Velkým chytrákem, jsem se, po pohřbení 3 slibně vypadajících návrhů na hru, dohrabal až ke včeličkám. Samotného mě zarazilo, co všechno se dá z tématu těchto proužkatých poletuch vytřískat. Arkáda, logická hra, závody, simulátor, FFF (forward a furt fire :) střílečka, strategie... nápadů je spousta. Přes víkend jsem hodil dva nápady do kódu, zatím to vypadá slibně.

Vzhledem k množství nápadů bych rád, řečeno vzletně, "vybudoval značku". BZUM! je v tomto žánru (pc hry) volné, je to hezky české, výstižné a s podtituly nebude problém ;)

Logická hra by se dala modifikovat pro potřeby soutěže. Nicméně stále rozvažuji, zda do toho jít nebo ne, přeci jen začátek soutěže mi to celé dost znechutil... Něco málo mám hozené do kódu, přes víkend jsem rozlouskl problém, který mi ležel týden v hlavě, nakonec to bylo jednodušší, než jsem si myslel.

Arkádové závody se čmeláčky už mám tak nějak v cajku, sice s provizorní grafikou, ale hrát se to jakž takž dá a je to i zábavné. Budu pilovat hratelnost a ladit těch pár bugů, co jsem objevil.

Po delší době jsem zase začal kreslit "ručně", vzhledem k výše uvedenému různé skici a artworky ...něco zde později ukážu.

Komentáře