Co budu vnímat jako úspěch?

Jak už jsem zde několikrát psal, soutěžím ve vývojářské soutěži s Velkým chytrákem. Je toho kupa co bych chtěl do hry zahrnout, co jsem si naplánoval, co mě napadlo, co zaznělo v komentářích u hry a co by minimálně stálo za zvážení do hry přidat. S tím jak řeším problémy s maximálním datovým objemem, mě napadají další možnosti, jak objem hry nejen stlačit, ale zároveň ještě i rozšířit herní možnosti.

Dnes padám na hubu, únava z dnešní i té minulé velmi krátké noci se začíná projevovat. Když už se s tím vším mořím a ladascos tomu obětuji, tak mě napadlo: Co pro mě bude úspěch?

Vydat hru v termínu. Úspěch.

Vydat hru. Taky úspěch ^_^

V soutěži celkově skončit do 10. místa.

Dostat se v hodnocení hráčů aspoň před někoho z pětky Banán, Ikkju, Burák, Velda, Killer. Tuším, že právě tihle autoři budou okupovat čelo výsledkové listiny, dá-li se to tak říct.

Ve skutečnosti mi na výsledném pořadí zase až tak moc nezáleží. Soutěžím pro sebe. Kvůli sobě. Zastávám osobní přesvědčení, že každá hra má své hráče. A o ty jde. Nezáleží na tom, kolik jich bude. Pokud se u toho bude třeba jen jeden člověk půl dne bavit, bude to pro mě úspěch.

Komentáře

Bedikk píše…
Tak to držím palce :)