Soutěžím v LVSVCH 2009. Nemám na to moc času. Méně než bych chtěl. Spíš skoro žádný. Veškerý možný čas teď věnuji tomu, abych hru dokončil v termínu. Nejsem přesvědčený o tom, že se mi to povede.
Pořád ještě nemám hotovou hru, její základ. Měl jsem představu, že počínaje srpnem budu mít komplet kód hotový a vrhnu se na tvorbu scénářů, level design, ozvučení, splash screeny, drobné nedodělky a všemožné blbůstky a perličky pro potěchu duše a oka.
Zvažuju, jestli se tak hecovat, jestli to stojí za to. Včera jsem šel spát dnes v 1 hodinu ráno. V 6 vstával do práce. Není mi úplně fajn. Jak by taky mohlo ^_^
Nabízí se několik možných výsledků, jak to celé dopadne:
Hru stihnu v termínu tak jak chci - moc rád bych, ale nevidím to příliš reálně.
Hru stihnu v termínu v očesané "lite" verzi - velice pravděpodobné, ale bude mě štvát, že hru nemám takovou, jakou jsem ji zamýšlel. Navíc první dojem udělám jen jednou. Po soutěži bych pak nejspíš udělal gold verzi - plnohodnotnou hru podle mých představ, bez časového presu a velikostního limitu.
Už teď tuším, že s datovým limitem budu mít trochu problém. I proto mě láká varianta vydat hru později nebo ve "full" verzi. Zejména kvůli hudbě a audio stopám bude problém vměstnat se pod 15MB. Zvažuju ještě alternativu s "bzum dabingem"(tm) - uvidíme, kolik si jeho případná realizace vyžádá času a datového objemu.
Čím víc do hry vkládám energie, tím méně chci, aby dopadla jako nedodělaný soutěžní paskvil ve stavu "aby bylo co odevzdat".
Hru nestihnu - vydám ji mimo soutěž až naznám, že je ve stavu, kdy ji chci vydat. I toto je možné. Ale protože chci neformálně a přátelsky trumfnout pár lidí v soutěži, nerad bych to takto zabalil předem.
Teď se minimálně do pondělí k ťukání nedostanu, takže hra bude stát. Chjo :(
Včera jsem odřekl Dzardovi pivko, místo toho jsem ťukal. Tvorba her mi leze na mozek. Stojí mi to vlastně za to? Když vidím nabušené soutěžní hry od Buráka, Ikkjua, Banánka, Veldy... myslím, že s nějakým slušným umístěním nemůžu moc počítat...
Uvidíme...
Pořád ještě nemám hotovou hru, její základ. Měl jsem představu, že počínaje srpnem budu mít komplet kód hotový a vrhnu se na tvorbu scénářů, level design, ozvučení, splash screeny, drobné nedodělky a všemožné blbůstky a perličky pro potěchu duše a oka.
Zvažuju, jestli se tak hecovat, jestli to stojí za to. Včera jsem šel spát dnes v 1 hodinu ráno. V 6 vstával do práce. Není mi úplně fajn. Jak by taky mohlo ^_^
Nabízí se několik možných výsledků, jak to celé dopadne:
Hru stihnu v termínu tak jak chci - moc rád bych, ale nevidím to příliš reálně.
Hru stihnu v termínu v očesané "lite" verzi - velice pravděpodobné, ale bude mě štvát, že hru nemám takovou, jakou jsem ji zamýšlel. Navíc první dojem udělám jen jednou. Po soutěži bych pak nejspíš udělal gold verzi - plnohodnotnou hru podle mých představ, bez časového presu a velikostního limitu.
Už teď tuším, že s datovým limitem budu mít trochu problém. I proto mě láká varianta vydat hru později nebo ve "full" verzi. Zejména kvůli hudbě a audio stopám bude problém vměstnat se pod 15MB. Zvažuju ještě alternativu s "bzum dabingem"(tm) - uvidíme, kolik si jeho případná realizace vyžádá času a datového objemu.
Čím víc do hry vkládám energie, tím méně chci, aby dopadla jako nedodělaný soutěžní paskvil ve stavu "aby bylo co odevzdat".
Hru nestihnu - vydám ji mimo soutěž až naznám, že je ve stavu, kdy ji chci vydat. I toto je možné. Ale protože chci neformálně a přátelsky trumfnout pár lidí v soutěži, nerad bych to takto zabalil předem.
Teď se minimálně do pondělí k ťukání nedostanu, takže hra bude stát. Chjo :(
Včera jsem odřekl Dzardovi pivko, místo toho jsem ťukal. Tvorba her mi leze na mozek. Stojí mi to vlastně za to? Když vidím nabušené soutěžní hry od Buráka, Ikkjua, Banánka, Veldy... myslím, že s nějakým slušným umístěním nemůžu moc počítat...
Uvidíme...
Komentáře
Btw snad se tento koment vypíše, myslím že už jsem na to přišel.
Ikkju