V obležení: charaktery

Z nepochopitelnýho důvodu mi přestal premávat gamemaker. Ze dne na den. Rozpracované hry vůbec nespustím, neotestuji. program vyhodí chybu a dál se se mnou nebaví. Zkoušel jsem 2x reinstalovat. Bezvýsledně. Na víkend si nechám reinstal systému a budu doufat. GMK soubroy jsou naštěstí naprosto v pořádku, posílal jsem je Dzardovi, bez problémů je otevře i spustí. Ještě že tak.

To, že soutěžní hra nabírá sekeru, to už ani neřeším. Není síla. Ale i tak se hecnu a zkusím ji dorazit, i kdybych si na to měl vzít den, dva dovolené.

Včera zbyla chvilka času, tak jsem relaxačně a cvičně stihl nakreslit pár charakterů, které by šly použít do nápadu na hru "V obležení". Myslím, že se celkem povedly podle mých představ.



Zleva doprava, po řádcích: kulometčík, medik, seržant, radista (za tím by měla vlát programově vykreslovaná anténa :), pěšák s puškou a zásobovač

Charakterů mám několikero druhů, jsou si sice podobní, ale rozlišit se mezi nimi dá. Navíc budou zřejmě rozlišení jednak v hudu, jednak pak samotným zvýrazněním výběru. Samozřejmě nevylučuji nějaké další úpravy samotného vzhledu. Vše je ručně kreslené, nejde o 3D modely.

Komentáře

Likandro píše…
Musím ti to pochválit :) Nejprv sem si říkal: "Proč sem zas posílá obrázek z nějaké hry?" :D
No a tys to přitom nakreslil sám. Moc hezké.
Snad jediné co je trochu škoda je opakující se diagonální linka na helmičce. Myslím, že každá postavička by je měla mít jinak. Chápu, že je to návrh, ale říkal jsem si, že to pro všechny případy radši napíšu.
Možná i stejnost těch hlavní? Puška a to s tím zásobníkem. Jinak paráda. Počítám s bohatou animací při střelbě a běhu - pěkně pohyb ramen, zbraně a hlavy.
Za tuhle hru bych ti klidně odpustil nedokončený BZUM! :)
PepiCzech píše…
Liki, díky za připomínky. Jop, té linky jsem si nějak nevšiml, ale není problém, je to samostatná vrstva.

Zbraně budou nejspíš vykreslovaný programově jako samostatný sprite, takže se určitě budou při pohybu trochu klepat a házet. Za rozličnost zbraní děkuju, to mě jaksi nenapadlo, určitě zahrnu nějaké modifikace, úpravy jsou otázka pár minut. Snad to bude v těch malých rozměrech patrné.

Animace budou. Minimálně poskakování helmy a pušky při pohybu, hod granátů, střelba, přebíjení, zalehnutí (a smrt). Jak moc složité, to ještě uvidím.

Bzum má prioritu, chci ten projekt dodělat. Snažím se bojovat s kostlivci ve skříni (na harddisku). Tohle vzniklo jen proto, že jsem nemohl ťukat kód. Díky za konstruktivní a přínosnou kritiku.
Petr Vojtěch píše…
Wou .. ty ďáble, ty vojáčci jsou naprosto luxusní! Jen tak dál .. huhuhuhu! Chci to vidět v pohybu :).
Anonymní píše…
Obrázky jsou perfektní! Nápad je taky zajímavej, nedávno jsem zrovna experimentoval s vějířem pohledu, nemělo by to být složité... Ikkju
Drobet píše…
Ty obrazky sou epes grades ;) :)