Proč o víkendu nevyšlo Béé!?

Béé je avizovaná víkendová minihra, ježto měla spatřit světlo světa do konce uplynulého týdne. Proč se tak nestalo? Důvod je prostý - objevil jsem nějaké nesrovnalosti v anglickém překladu, nakonec se mi v pátek odpoledne sešly 4 diametrálně odlišné překlady jednoho textu. Netuším co s tím, pasivně rozumím celkem slušně, ale na gramatiku jsem byl vždycky máslo. A protože se jedná opravdu a malinkatou hříčku, nechci aby mi bylo vyčítáno, že těch 7 vět textu, co ve hře je, je ne-úplně-vhodně přeloženo. Podobnou věc jsem zažil již kdysi u hry Dragonwave: The Fio's winter story a nestojí to za to.

Dzarda mi nabídl pomoc s překladem, žel jsem se přes víkend k PC vůbec nedostal.

Hra je již od čtvrtka komplet hotová, obtížnost celkem svižně vzrůstá, průměrná délka jedné hry je něco kolem 30 sekund. Jediné co chybí je vlastní ikonka, kterou pravděpodobně i oželím. Brzdou je tak pouze překlad.

Případným fanouškům se tímto omlouvám a děkuji za pochopení.

Komentáře

Petr Vojtěch píše…
Těším se .. sem s tím!!! :D
PepiCzech píše…
Děkuju za podporu :) Hra vyjde na 99% ve středu, už mám zřejmě definitivní podobu překladu, jen vložit upravené texty do hry. Dnes musím dělat na rešerších do školy - nestíhám... už zase :(