Tvořivé sucho?

Ale kdež... nápadů je kupa, jen teď většinu času investuji do zařízení bydlení, vyběhání úvěru, vyřešení technických obtíží (hdd v háji, moje "ilegální" GM8 licence - bože, jak já nesnáším softwrap!, atd.) s počítačem a do chodu webu kreveta.net, kde mám nasyslených pár článků do foroty, jen s nimi nejsem úplně hotový.

Protože mi chybí povznášející pocit kreativity za poslední dobu jsem rozdělal dvě minihříčky. Obě se nachází ve fázi rozpracování. Jenda s pracovním názvem Brouček - tam to bude na delší dobu a bude to takový adventure pacman ze života hmyzu. Momentálně je hotovo: Pohyb, systém na sebe navazujících levelů s pamětí na dosavadní činnost Broučka, základní funkční AI nepřátel, komplet hotové první 3 levely z plánovaných 30 celkových, sbírání surovin a systém životů a pár dalších dorbností.

Druhý počin, lite-simulátor ponorkového záškodničení a bojů, dočasně zvaný prostě "Ponorka" vypadá o poznání slibněji a vydání finální verze jsem měl v plánu v průběhu 2-3 týdnů. Žel práce jsou přerušeny právě díky včerejšímu kiksu softwrapu, kterýžto mi neumožňuje spustit game maker :( Čekám na vyjádření tech supportu, který reaguje "již do 48 hodin". Skvělý.

To jen tak... to, že zanedbávám momentálně blog a úsilí věnuji jiným směrem, neznamená, že nic nedělám :)

Komentáře