Hrad Svojanov

Dnes jsme s manželkou vyrazili na hrad Svojanov, počasí bylo takové všelijaké, nakonec jsem přišli s koncem průtrže mračen, nadvakrát zmokli a jak slípky se ubírali zpět k domovu. Na hradě nic moc k vidění není, takže jsem si prolezli po nádvoří, v zahradě (hezky upravená) a chvíli se kochali pohledem z věže na přilehlé okolí. Zpestřením akce byla probíhající svatba komplet v historických kostýmech vč. hudby, plátěných stanů, obsluhujícího personálu v kutnách apod. hezká pokoukaná to byla. Níže zepár fotek mrzké kvality bo počasí stálo zaprd a světlo taktéž.

Pohled na Svojanov z hradní věže.

Brána do pekla :)

Pohled skrz chrlič na vrcholu věže.


Hradní vlajka s městským znakem Poličky.

...manželka vymýšlela ptákoviny

... a já taky. Příjemné odpoledne to bylo.

Před hradem jsem ještě stačil udělat 2 fotky kanárkově žlutýho chevroletu. Právě začínala další průtrž mračen a žena mi mokla před autem. Mrzí mě, že nebylo víc času, kolem auta bylo vcelku dost prostoru, dalo by se cvaknout pár hezkých detailů... ta zakapkaná kapota vypadala náramně...

Komentáře