9

Nějak mi to uniklo, ale co se dá dělat. Do kin se chystá další animák, který mě vizuelnem naprosto dostává. Je tak trochu jinší, než barvami hrající pixarovská nebo dreamworkří klasika... přesto mě láká. Jak bude příležitost, určitě jej skouknu.

Původní krátký film, ze kterého Devítka vychází:


A oficiální trailer
Bohužel až ten druhý v pořadí, ten první má na youtube na přání zakázanou možnost embed.


Pokud by případného čtenáře ani toto nepřesvědčilo, pak snad zvučná jména ano. Namátkouza filmem stojí třeba herec Elijah Wood, producent Tim Burton nebo ržiséři Timur Bekmambetov a Shane Acker. Jsem realisticky založený pesimista, ale tipuju, že tohle prostě nemůže dopadnout špatně ^_^

Komentáře

Firejs píše…
Trailer na todle už jsem viděl před nějakou dobou (njn pravidelnej návštevník csfd) a taky mě to zaujalo, hlavně to post-apo prostředí ;)
Likandro píše…
Mno, já to měl vidět už teď nedávno (neděle, pondělí)... přítelkyně mi nakonec řekla, že jí zaujal začátek traileru, ale jinak jí to přišlo jako jakýkoliv jiný akční film... a tak se šlo na poněkud průměrné Zakázané město (?) nebo tak nějak s Jackie Chanem a Jet Lim... Mno a po dokoukání pronesla, že půjdem i na tu Devítku X_X ...
Tak snad :D Vyhlídnuté to mám už pomalu od května... a jestli se na to do kina nedostanu jako na Coraline a Faunův labyrint, tak budu neuvěřitelně zlý *evil*
Petr Vojtěch píše…
Na 9 se těším snad půl roku. A 9.9.09 když to šlo do kin, tak samozřejmě v Cinestar ubec nic (jak Koralína, na kterou jsem se těšil). Před nedávnem oznámili, že k nim 9 taky pude, ale hle, Liberec vynechali. Super no, tak jsme je s pár lidma bombardovali dotazy atd a teď oznámili, že to půjde i do Liberce, ale později :D. Sice žádná sláva, ale aspoň něco :). Taky se na to strašně moc těším. PRotě akční animák .. juhuuuu.
Ikkju píše…
Vypadá to upe á! Projedu program mulťáků a navrhnu ženě nákup nějaké kabely v příslušném obchoďáku... Btw kombinace Burton a TenrusákcodělalNočníhlídkyjestlisenepletu vypadá fakt zajímavě...

Koralína je jako knížka hrozně tenoučká, vůbec si nedokážu představit jak z toho udělali delší film...a jaký.. Idkyž čert ví, třeba Stardust se mi líbil víc jako film než kniha kterou jsem četl první...