Warhammer 40000 Universum

Ulítávám těžce na Warhammeru 40000 - deskové to božárně (stolní hra) ze stejnojmenného světa. Mám doma téměř komplet PC hry, které kdy ze světa W40k vyšly, veškerou českou literaturu, poohlížím se po modýlcích ať můžu válčit na stole... ten svět mě poslední dva roky těžce dostává. Založil jsem o něm menší blogísek, který ve chvílích volna tu a tam doplním pro případné čtenáře. Tento projekt pro mě má víceméně nulovou prioritu a slouží pro občasnou potěchu mojí duše :)

Momentálně nic moc neobsahuje, ale to se doufám výhledově změní k lepšímu. Psát o čem určitě bude. Vzhled webu je prozatímní, jak vybude chvilka, určitě se dočká nějakého líbivějšího kabátku. Jak jsem psal, není to pro mě priorita.

Blog/web najdete na adrese: http://warhammer40000universum.blogspot.com/


Obrázek ze hry Dawn of War II -zatím poslední PC hry ze světa W40k.

Komentáře

Likandro píše…
Paráda : )W40K jsem popravdě nehrál ni jako stolní ni jako PC hru, ale za to jsem hrával bratříčka Warhammer fantasy battles, případně Mordheim, a teď bych spekuloval o tom jestli předchůdce, nebo následovníka, Ultimate Warzone (snad 2 a 3 edici)... paňáců budu mít od UWZ kolem 50, 60? Některé dokonce kovové...
No, většina nesložená, nebarvená, když nám zrušily naší "klubovnu" nebylo kde dělat terény (polistirenové hexy o průměru 15 cm, s různými posypy a přes to klasické kopečky atp.) a především, nebylo kde hrát, protože desku 1,5 metru krát 2 metry domu nikdo nedostane :D

UWZ už v podstatě žije snad jen mezi fanoušky, hra pokud vím je mrtvá, ale přitom parádní, narozdíl od W používá 20 stěnou kostku což sice zpomaluje odečtení hodnoty, ale za to dává více možností do statů... a teď si nejsem jistej jak to je v které hře, ale rozdíl je i v tom, že v jedné se přehazuje a v druhé podhazuje, nicméně, to je spíš banalita.

Smutná je cena figurek, takže to je další důvod proč se podobným hrám v posledních letech snažím vyhnout...Nicméně, vždycky můžu složit plasťáky od UWZ a hrát s nimi jako s proxy.

Někdy bych zas zahrál (třeba na nějakym srázku :D), ale to půjde asi těžko : )
Každopádně se budu těšit na článečky s touhle tématikou :)