Další deathline za mnou

Uff, včera k jedenácté hodině večer jsem odevzdal poslední předvánoční práce do školy. Deathline byl v příslovečných "za pět dvanáct" čili 23:55. Odevzdávalo se duplicitně do ELFu (elearning portál) a ISu (informační systém). Při druhé odevzdávce mi vypadl net a já chytal nerva. Nakonec to zpravil druhý restart modemu a odevzdání se zadařilo. Bylo to celkem o fous :)

Masakr největší, to o čem jsem si myslel, že budu mít za 2-3 hodinky sfouknutý se ukázalo prací na hodně perný víkend a i tak mám ke kvalitám odevzdaného ...ehm..."díla" řadu výhrad, tak jsem zvědav, s jakou se potáži u zkoušky o_O

Teď si dám pár dní oraz a začínám šprtat, zkouškový za dveřmi a v hlavě prázdno jak ve státní pokladně. Ale o tom zase někdy jindy.

Smysl tohoto postu? Žádný není, jen jsem to potřeboval ze sebe dostat ^_^.

Za odměnu jdu večer na 3D verzi Avatara, tak se opravdu těším.

Komentáře

Firejs píše…
Taky jsem si myslel, že do seminárky napíšu v nedělu 10 000tisíc znaků a pak to celé ještě naformatuju. Dvě hodiny do deathlinu jsem neměl co dělat a to sem to ani nijak nehrotil, ale taky jsem napsal o pět tisíc znaků míň. :D ;)