Mariňáci

Včera jsem si ve vydavatelství Straky na vrbě, www.straky.cz předobjednal bonusovou re-edici famózního díla Mariňáci českého scifi autora Roberta Fabiana.

Knihu mám v paperbackovém vydání doma už 2x, speciální edice má větší formát, obsahuje cca 200 nových stran přidaného obsahu navíc, je číslovaná (limit je cca 250ks), má tvrdou obálku, šitou vazbu a je podepsaná přímo autorem.

Předpokládané datum vydání je 15.4.2010, což je sice za dlouho, ale mám se aspoň na co těšit :)

Fanouškovská upoutávka:


Autorova prvotina, naprosto strhující dílo, ojedinělé na poli české sci-fi. Cca 580 stran kvalitního čtiva z prostředí drsných mariňáků v budoucnosti, na které jedna megakorporace ušila past, ze které se neměli dostat. Spousta zvratů v ději, perfektní atmosféra, stovky mrtvol a vyhřezlých střev, dokonalý popis vojenské techniky, jedna z nej military sci-fi akcí jaké snad jsou. Kniha se dočkala už tří dotisků(!). Na poměry české scifi přímo husarský kousek.


obálka původní knihy

Pokud by vás náhodou dílko zaujalo, lze předobjednávat zde. Kniha vyjde celkem ve dvou variantách - reedice s bonuem a reedice s bounsem special edition, rozdíly lze nalézt na webu knihkupectví. V plné palbě vyjde kniha na 450,-Kč se vším všudy, což mi vzhledem ke kvalitě knihy a užitým materiálům přijde jako cena naprosto přiměřená, až levná.

Komentáře

Ikkju píše…
Na Fabiána sem taky dostal chuť, líbila se mi tam jedna hororovka. Teď mám ale stop stav, tak po zkouškách... Jinak máš v seznamu pro mě zajímavého Heinleina, ikdyž Vládci loutek jsou z věcí které jsem od něj četl nejakčnější, a F.Herberta - ten dědek je/byl? fakt fanatik do psaní, na pultech je od něj teď tolik knížek že ztrácím přehled x). Ale Duna je samozřejmně best..
Firejs píše…
Nikdy jsem o tom neslyšel.. možná to potom zkusím.. ale za nejlepší české Scifi považuju Cestu Krve od Kulhánka, bohužel se cena jednoho dílu pohybuje kolem dvou tisíc...