Draco - korektury hotové

Delší dobu sleduju nadějný projekt Draco: princess threatened vývojáře Ondry "Veldy898" Velíška. Proto, když Velda sháněl člověka na korektury textu, nabídnul jsem se. Pokud pominu nějaké moje menší projekty jednalo se o moji první větší práci tohoto druhu, byla to pro mě určitě nová a zajímavá zkušenost.

Na začátku jsem si nemyslel, že se dá vytuhnout u pětistránkového dokumentu na více než 6 hodin, ale nakonec jsou korektury hotové a doufám, že úroveň textu hráči ocení, resp. se nad ní ani nepozastaví a budou brát texty jako samozřejmou a nedílnou součást hry.



Bohužel, když čtete všechny texty ve hře, nelze se ubránit tomu, že víte o čem to bude. A opravdu je na co se těšit. Texty samy o sobě jsou celkem vtipné, na další level je pak posouvá nadmíru zdařilý dabing dabérské skupiny Perla Group, alespoň co jsem měl možnost slyšet pár ukázek.

Princezna, toho času v ohrožení, je pekný kvítko a... prostě uvidíte. Už jen kvůli hláškám určitě bude stát za to hru minimálně vyzkoušet, ne-li rovnou dohrát.

Komentáře

Petr Vojtěch píše…
Na hru se určitě těším :). Jen jsem si všiml jedné věci. Na úpravu je určitě pozdě, ale sprite hlavní postavy vůbec nekoresponduje se zbytkem, hrozně zapadá a je takový placatý. To je škoda. Oproti jiným potvorám vypadá dost slabě ..
Bildo píše…
Na hru se taky hodne tesim. Konecne zase nejaka poradna CESKA akce. ;) Uz aby to tu bylo.