Chystaná minihra do soutěže na VCH. Zkoušel jsem si na ní práci s texturami a promrskal GML. Aktuálně nestíhám, zítra je deathline, na soutěž byl cca měsíc, já začal sotva před týdnem, fakticky mám na hře 4 večery včetně grafiky a kódů, ale užívám si to - taková ta živelná kreativita tvoření nekalená laděním, broušením a vědomím, že hra nebude vypilovaná tak jak by mohla být. Spíš tedy hratelný prototyp než plnohodnotná (mini)hra. Na procvičení stačí, v případě úspěchu bych rád dopracoval.



Komentáře
uplne vsichni to takhle ze zacatku bumpujou, nevim proc se bojite cistejsich ploch... jak se rika, vseho s mirou... :)
Každopádně na nějaké dodělávání v případě "úspěchu" nebo "neúspěchu", na to bych se vyprdnul, to je největší zabiják. Další koule na noze. Na těch projektech je krásné to, že se soutěží začínají i končí. Jakmile se to táhne dál, je to na nic.