Abdul

Po delší době zase něco menšího. Vývoj charakteru od skici, vybarvení, ladění po (snad) finální úpravu. Tohle je postava Abdula do jedné hříčky, porůznu mám rozpracované ještě další 3-4 charaktery.



Zleva doprava: SVG koncept v Inkscape * Import do PS, vybarvení * ladění barev, stínování * zmenšení na finální velikost, vyhlazení, dokreslení detailů * zapracování do další grafiky

Inkscape jako vektorový editor mě docela dost nadchnul, neviděl jsem snad v žádném programu intuitivnější a svižnější práci s křivkami, na črtání naprosto super. Netřeba gumovat, obtahovat, překreslovat, prostě chytnu křivku a pozohýbám si ji podle potřeb. Kdykoliv jde kterákoliv část editovat, vytváření křivek je celkově hodně svižné a celé je to spíš jen takové tahání, šmrdlání, prostě pohoda. Základní zkratky jsou shodné s Corelem, ale to už jsem tuším psal. Inkscape je prostě po delší době prográmek, co stojí za vyzkoušení, navíc je zdarma.

Komentáře

Likandro píše…
V panelu asi maličko nevýrazné? Možná kvůli velikosti a ztrátě detailů (bílé oči atp.)
Celkově je pak panel na mě trochu moc jako papoušek a možná i zbytečně tuctový a zdá se mi jako taková flashová klasika, která nikoho neurazí, ale ani nenadchne. Přitom charakter nepůsobí zle.
Každopádně na první podívání příjemný. Co přesně to bude za hru?