Po delší době zase něco menšího. Vývoj charakteru od skici, vybarvení, ladění po (snad) finální úpravu. Tohle je postava Abdula do jedné hříčky, porůznu mám rozpracované ještě další 3-4 charaktery.

Zleva doprava: SVG koncept v Inkscape * Import do PS, vybarvení * ladění barev, stínování * zmenšení na finální velikost, vyhlazení, dokreslení detailů * zapracování do další grafiky
Inkscape jako vektorový editor mě docela dost nadchnul, neviděl jsem snad v žádném programu intuitivnější a svižnější práci s křivkami, na črtání naprosto super. Netřeba gumovat, obtahovat, překreslovat, prostě chytnu křivku a pozohýbám si ji podle potřeb. Kdykoliv jde kterákoliv část editovat, vytváření křivek je celkově hodně svižné a celé je to spíš jen takové tahání, šmrdlání, prostě pohoda. Základní zkratky jsou shodné s Corelem, ale to už jsem tuším psal. Inkscape je prostě po delší době prográmek, co stojí za vyzkoušení, navíc je zdarma.
Komentáře
Celkově je pak panel na mě trochu moc jako papoušek a možná i zbytečně tuctový a zdá se mi jako taková flashová klasika, která nikoho neurazí, ale ani nenadchne. Přitom charakter nepůsobí zle.
Každopádně na první podívání příjemný. Co přesně to bude za hru?