Dovolená 2011, Penzion Martin, Janské Lázně

Letos jsem vypadli s manželkou do Krkonoš, týden jsme se měli jak prasata v žitě v Janských Lázních na penzionu Martin. Martin je parádně umístěn na strategicky důležité křižovatce tras hospoda, turistická stezka, minigolfové hřiště a lyžařský vlek. Posledně jmenované atrakce jsme si bohužel-bohudík v půli července neužili.

Jinak si nebylo nač stěžovat, parádní počasí vyšlo, našlapali jsem mrtě kilometrů po horách, prošli kolonádu v Janských Lázních, ubytování taky skvělý, velkoplošná LCD televize na pokoji (luxus pro někoho, kdo TV doma nemá :), velmi milí správci, luxusní snídaně, každé ráno čerstvě napečeno něco sladkého (palačinky, bublaniny, perníky) žádné kupované hnusy z Tesca :) Denně před večeří bazén s perličkou přímo v penzionu nebo solná jeskyně tamtéž. Jeskyně je zřejmě supr, člověk si parádně zrelaxuje, do 10 minut jsem spinkal jak miminko - inu zdravý horský vzduch :)

Chvíli mi trvalo, než jsem se aklimatizoval a setřídil mrtě fotek. Pár jich přidávám pro ilustraci, přestože upravovaně, bez uměleckých ambicí. Foceno mobilem, proto omluvte tragickou kvalitu podání barev.

Moje manželka v restauraci, Janské Lázně 2011

Dej přednost lyžaři, fakt hustá značka :)


Horská bouda a uschlá hruška


Divočina, kdesi uprostřed krkonošských rašelinišť


Panorama Krkonoš, cca uprostřed Sněžka

Komentáře