Nedělní odpoledne

...se neslo ve znamení slušného počasí a tudíž i nějaké pohybové aktivity. V sobotu večer jsem vyrazil se stativem na kunštátský zámek zkusit ulovit nějaký ten záběr. Než jsem se vyhrabal nahoru na kopec, sluníčko zapadalo a půlku záběru jsem měl utopenou ve stínu. Čiže jsem si řekl, že vyrazím v neděli brzy ráno, chytnu východ slunce a zkusím další pokus. Nastavil jsem budík na šestou hodinu ranní, abych jej v polospánku zamáčkl a něco málo po desáté opět stepoval na kopci :] Odpoledne jsme se ženou a sousedy vyrazili do Rudky, tentokrát na tenisové kurty. Raketu jsem držel v ruce naposledy 3 roky zpět, přesto to nebyla zas až taková tragédie, příjemně jsem protáhl tělo a povedlo se i pár záběrů :]

Jop a ještě jedna změna, zkonfiskoval jsem rodinný fotoaparát, nejedná se o žádné dělo, ale pořízené foto imho neurazí. Veškeré snímky jsou pořizované v plně manuálním režimu, snažím se hrát si s nastavením. Občas se povede, častěji ne :] Ale je to jen o cviku a výdrži, a hlavně - baví mě to.










Komentáře