Otázka do placu...

...co dát do hry, která se odehrává v oblacích (na nebi) na pozadí, tak aby nebylo prázdné?

Mraky, barevný přechod na nebe, poletující havěť/listí ... a dál?

Teď babo raď...

Komentáře

Likandro píše…
Když se to bude hýbat, tak tam toho asi zas tolik potřeba není. Zboku? Scrollovací? Zaměřil bych se hlavně na oživení. Možná zkusil třeba tři vrstvy mraků, které se hýbou různě, podle "vzdálenosti", takže by se do toho dostala trochu perspektiva... A s tím bych si asi vystačil... Případně ještě naznačit něco jako vítr pomocí částic (třeba jako to mají ve Spirits)... Možná pouze vítr a mraky spíš tu a tam... Ale celkově bych se zaměřil spíš na to, aby se to hýbalo, než na to kolik toho bude.
Zajímavou inspirací může být Braid a jeho řešení pozadí...
Davewolf píše…
Mraky muzou byt ruzne velikosti a ruznych barev, ruzni ptaci (capi s detmi), letadla, vrtulnici, parasutisti, horkovzdusne balony, listi, vitr, kapky, slunecni paprsky, duha, vlocky, blesky, slunce, mesic, planety, padajici krabice na padaku (ala Worms crates), raketa letici do vesmiru, spicky mrakodrapu, spicky hor, andelicci, nebeska brana, rozhadane bozstvo, padajici meteorit,
Rozhodne bych pouzil paralaxni roviny, jak psal Likandro.
A urcite to nepreplacat, protoze kazdy si predstavujeme nebe takove prazdne, takze aby z toho byl ten spravny pocit.
PepiCzech píše…
Davewolf: Díky moc. Vlastně díky moc oběma :) Pár nápadů mě vyloženě nadchlo, děkuju.