V obležení: S.P.E.C.I.A.L.

Už od počátku tvorby jsem do hry V obležení implementoval systém charakteristik, ti bystřejší už se dovtípili. Po vzoru famózního Falloutu fungují charakteristiky/statistiky na systému S.P.E.C.I.A.L. (Strenght, Perception, Endurance, Charisma, Inteligence, Agility, Luck, potažmo česky: síla, vnímání, výdrž, charisma, inteligence, obratnost a štěstí). Tyto vlastnosti v rozmezí 1-100 ovlivňují přímo či nepřímo všechny činnosti postav (i nepřátel) ve hře.

Bude tak na hráči, jaký tým si postaví, zda dá přednost efektivní střelbě, rychlým reakcím, nebo odolnosti a vysoké morálce, kdy družstvo ustojí i nějaký ten políček. Na 99% ponechám vývoj charakterů omezený, tzn. nebude možné ke konci hry vypěstovat supermana, který bude mít u všech charakteristik hodnotu 100. Vždycky to bude něco za něco.

Pokud by Vám vrtalo hlavou, jak to, že píšu zase o této hře, když jsem ji dočasně stopnul... článek byl , stejně jako ten předchozí, naplánován pár dní dopředu :)

Komentáře

Bedikk píše…
Dobrý :). Rozhodně se těšit a sledovat ;).