Kolonie: Phobos - trable s příběhem

Když jsem si pročítal včera Likiho komentář, netušil jsem jak blízko je pravdy. Jak jsem už jednou zmínil, tahle moje hra není, jako jedna z mála, dělaná podle fahrplanu - design dokumentů, ale je vyvíjena dost živelně. Což tu a tam musí vést ke kiksům x_x Jeden se mi povedl.

Včera jsem začal plnit mise do kampaně, provazoval je příběhem... jenže ouha. Já měl napsaný příběh v 80% v dialozích,který se měly postupně vykreslovat, odklikávat, rozvíjet. A to je problém. Používám prosté draw_text_ext. Problém s odskakováním a barvením textů => kód se rozbíhá do neuvěřitelného objemu. Zkoušel jsem to obejít, výsledkem je, že přepíšu texty do vyprávění, tím sice hra trochu ztratí na atmosféře, ale je mi jasné, že kvůli příběhu ji primárně nikdo hrát nebude. Nějaké dialogy nejspíš stejně zůstanou. Jen jich nebude tolik.

Musím se pochválit, mám ze sebe zase jednou radost - veškeré dění okolo příběhu má na starosti jeden jediný objekt. Řeknete si, že to je samozřejmé, jenže já bych normálně napráskal 20 roomů a přepínal mezi nimi. Takhle je to luxusní na správu obsahu, dávkování příběhu a všeho kolem. Zase jse to pro mě zkušenost... njn, to je tak, když se "grafik" pokouší "programovat" ^_^

Dneska se ploužím jak troska, do půl 2 jsem dělal, od 6 zase funguju. Krušný jest vývoj her při práci :)

Pár screenů z neherních částí hry (to je věta)


Komentáře

Petr Vojtěch píše…
Perfekt :). Nutno podotknout že 'menu roomy' vypadají perfektně :). Fakt se těším :).
phob píše…
pekne menu, to se povidlo...
:)
akorat mi opet cela hra prijde trosku nesladena... myslim tim designove...
btw ty space arty... ach jo, proc si na nich tak lidi ujizdi, protoze jsou jednoduche udelat... :/ skoda
Drobet píše…
Wow perfect ;)
PepiCzech píše…
Díky všem :)