Kolonie: Phobos - WIP

Včera jsem sedl na chvilku zase ke hře. Dodělal jsem nahotovo systém voleb a nastavení, včetně grafiky. Jdou nastavovat tepelné efekty (se kterými zatím nejsem ještě úplně spokojený), kvalita výbuchů a kouřových stop, tj. věci které nejvíc ovlivňují náročnost hry na počítač.

Kolonie: Phobos je taky mojí první hrou, ve které budou stupně obtížnosti. Už od druhé vlny ve volné hře je rozdíl mezi lehkou, střední a těžkou obtížností jasně patrný, s dalším postupem ve hře se pak ještě víc rozevírá. Těžká obtížnost je už teď - bráno mými měřítky - opravdovou výzvou a životnost kolonie je drasticky snížena. Mám z toho radost, fakt ^_^

Dodělal jsem zřejmě s definitivní platností interface Comlinku - prostě místo, kde se bude mezi "misemi" vypisovat text, který bude dále posouvat doufám že zajímavým příběhem. Nějaká sofistikovanější volba sdělování příběhu (animace, video) mi přišla na hru tohoto formátu zbytečně luxusní a neúosně pracná. Nebude se jednat o nějak epickou hru. Screeny z menu, nastavení a ne-hracích částí hry ukážu jindy.

Komentáře

Likandro píše…
Co dodat? Zní to parádně.
Jinak na téma "Zapojení děje do hry" by se dala založit poměrně slušná diskuze, protože je to věc nad kterou např. já pořád marně dumám a zatím se mi to nikdy nepovedlo udělat tak, abych si mohl říct: "Jo, teď byly texty správně dlouhé, poutavé a zobrazovaly na správném místě v dobrých časových intervalech po vhodně volených událostech ve hře." Člověk si sice říká: "Tak to je jasný jak to udělám, ne?" ale najednou, když se do toho pustí, je hrozně moc možností jak to udělat.
A stejné je to s tím zbytkem. Kolikrát si řeknu: "Sakra udělat něco takovýho je přeci hned." ale vzápětí si musím dát facku, protože přeci ze zkušenosti vím, že vymyslet to, je mnohem těžší, i když se ten výsledek co hraju zdá samozřejmý, ani zdaleka není... paradoxně jsem si to uvědomil na autech, dřív jsem bral za samozřejmost, že má auto takový a makový světla a vždycky mi přišlo, že by to jinak ani nešlo, ale když jsem přemýšlel o tom, jak bych auto dělal sám, najednou mi došlo, že světla můžou být hranatá, kulatá, různě veliká, atd. a že to tak jednoduchý a samozřejmý není...
Prostě toho dneska lidi hrozně pojímají samozřejmě, i když o samozřejmost nejde... je to docela zajímavý, ale to jsem trochu odbočil.