Kolonie: Phobos, dílčí pokroky

Poupravil jsem rychlost střel ve hře, hra je teď rychlejší, akčnější a o něco málo těžší. Hra se také lehce posunula víc od taktické "simulace" ke svižnější "arkádě"... na screenu jsou teď celkem slušná jatka, kdy kolikrát není přes výbuchy vidět, co se děje. Ať nad tím přemýšlím z kteréhokoli úhlu pohledu, nevnímám to jako špatnou věc ^_^.

Konečně mám od Druida kompletní příběh, který bude provázet kampaní. Teď jej jen nacpat do hry, to je otázka chvilky. Zbývá doladit vizuální efekty výbuchů, se kterými nejsem ještě úplně spokojen, zároveň přitom potrénuji efekty na GZ II. Chtěl bych hlavně přidat termické efekty - žhnoucí vzduch a tlakové vlny, v nastavení hry s nimi počítám už od začátku. Snad se mi povede se s tím nějak poprat.

Drobného grafického upgradu se ještě dočká kolonie a polymerové koule, které jí udržují atmosféru. Včera jsem poladil drobné změny v interfacu, příchozí zprávy a obrazovku pro vykreslování příběhu - nic zásadního, pouze grafické detaily a možnost odklikávat zprávy myšítkem.

Zčásti mám už hru i ozvučenou, zbývá ještě zhruba polovina zvuků a komplet celá hudba.

Tak jako u všech mých projektů se i u Kolonie vývoj lehce protahuje, což mi nedělá moc dobře. Dal jsem sám sobě závazek, že hra vyjde letos. A to chci do Vánoc stihnout ještě jednu maličkou hříčku co se mi povaluje už 2-3 týdny v hlavě a dorazit grafiku pro Two Colonies od Akhery a nějaké menší práce pro Bullet catchera. Tuším, že Vánoce budou převážně pracovní (a jsem za to rád, u téhle práce si naprosto nejlépe odpočinu - jak duševně, tak fyzicky)

Smyslem tohoto příspěvku je říct, že práce na Kolonii stále pokračují.

Komentáře

Firejs píše…
Tak přeju, ať ti všechno výjde... a taky, že si hru ještě letos zahraju ;)
Petr Vojtěch píše…
Výborný :). Jsem rád, že se to nějaký způsobem hýbe. Na kolonii se opravdu těším. :)
Tior píše…
Přeju ať se hra podaří zdárně dokončit. Taky se těším, určitě si zahraju;).