Rád bych...

... dokončil věci, které mám rozpracované, zejména Kolonii a Poslední naději, žel opravdu není kdy

... měl hotové všechny rešerše do školy zbývají mi ještě dvě a pořád se k tomu nemůžu dokopat

... měl zase funkční počítač, 3 týdny po reinstalu se mi opět odebral komp do křemíkového pekla a mě se potvrdily uvažované problémy s HDD -> běhat okolo reklamace, ach jo.

... měl za sebou zkouškové. Zítra mám hned 2 zkoušky a v hlavě je prázdno jak ve státní pokladně

... konečně dodělal věci, které jsem v dobré víře slíbil a nestíhám, tímto bych se chtěl hluboce omluvit zejména Akheře a jasemburákovi, štve mě to, nezapomněl jsem na vás

... sepsal rekapitulaci minulého roku, ten byl pro mě v mnoha ohledech zásadní, žel od 25.12. se mi to z rozličných důvodů zatím opravdu nepovedlo, nemám ani řádek, ani sílu se do toho pustit

... bych měl zase svižný net, po opěvovaném a vytouženém 6mb/s se včera net vlekl rychlostí modemu (nechápu proč, nebylo kdy zjišťpvat)

... měl konečně vyřízenou hypotéku, ale ten papírovací kolotoč teprve začíná...

... měl klid v práci, do digitálního archivu přibylo skokově dalších 11.500 záznamů a je s tím spojená řada problémů s kompatibilitou, e-mailování, řešení všemožných zádrhelů, drobnsotí a detailů... následkem čehož čumím 12-14hodin denně do PC, pak po nocích šprtám a už mi z toho fakt hrabe

...měl více času, fakt

Komentáře

Akhera píše…
Nemusíš se mi omlouvat, vím že seš vytíženej a chápu to. Já mám taky zkouškový a stejně bych to, co bys mi předal, neměla moc čas implementovat do hry.
Přeju hodně štěstí k vyřizování všech problémů.
Anonymní píše…
Moc dobře vím, jak to je těžký všechno stíhat a kolikrát to vůbec časově nejde. Nedělej si s tím vůbec starost, času máme dost :oD
Burák
parekvrohlikkju píše…
Co ty zkoušky, dal si Pepi? Já měl v pátek taky 2, na opravné z. z podvojného účta sem musel slíbit že účtování nikdy nebudu dělat :D

V těchhle obdobích to chce něco vysadit, nejsme přeci na gumičku...
PepiCzech píše…
Ha:) Tak z kyberkultury jsem vylítl, za F :( No a z Interaktivních médií 1 za C, což je dost tragický... nějak mi vypadl jeden chlap a jeho teorie ... samozřejmě že to byla závěrečná otázka "Napiš vše co víš" za 20 bodů. Vzhledem k tomu, že jsme odevzdával prázdno, a maximálně jsme mohl pozbýt 40bodů, abych prolezl, myslím, že zbytek jsem měl dobře :) Ta Kyberkultura mě ale štve, mohl jsem ji dát, no tak repete 4.2. Teď v pátek mám další dvě zkoušky, a to bude extra maso, ještě si to asi rozložím na dva termíny, pač oba předměty se prostě nenadrtím, cca 800 stran do pátku prostě do hlavy nedostanu :( Chjo... na co jsem se to dal x)
parekvrohlikkju píše…
Hele, my tomu říkáme adrenalinový sport u kterého si nemůžeš nic zlomit :D. Taky mě teď čeká skok o tyči bez tyče :D jsem zvědavý jestli mi stačí za 14 dní vyrůst křídla x)