Děkovačka

Tenhle typ příspěvků moc nepíšu, ale už delší dobu ve mě hlodá pocit, že by byla minimálně slušnost veřejně poděkovat pár lidem. Osobně se s nimi třeba nevídám, na netu se mihnu sem tam rychlostí větší než velkou a v těch pár útržcích nestačím kolikrát ani poděkovat za laskavost. Takže bych chtěl vyjádřit písemně díky pár lidem. Bez rozdílu v uvedeném pořadí.

Likandro
Jindra mě fascinuje co jsem jej na netu zaregistroval, ale poslední rok, rok a půl se jen v minimu věcí neshodneme. Dříč a intelektuál v nejlepším možném slova smyslu. Jsem rád za jeho názory, rady, nápady i těch pár vět po ICQ zcela mimo "pracovní" záležitosti. Neuvěřitelným způsobem mi pomáhá s krevetou. Díky!

StorN
To co je Liki názorově, to je Michal programově :) Dvorní procesácký a krevetí kodér. Člověk, který mi řekně věci na rovinu a přitom udělá to co chci a ještě doplní vlastním nápadem navrch. Typ neviditelného dříče, na krevetě má pár příspěvků, šedá eminence, ale zcela klíčový a zásadní člověk. V poslední době mě přivedl na rockovou klasiku - AC/DC, KISS... s odstupem doby objevuju krásu těchto kapel. Navíc spolu rozjíždíme ještě jeden menší projekt. Díky za techsupport - bez tebe by minuimálně 2 projekty nebyly.

Burák
Dřív jsme kecali co to jen klávesnice dovolila. Dnes už méně, přesto díky za názory, podněty a nekonvenční nápady. To, čím je kreveta vyjímečná, je z velké části práve Burákova zásluha. Moc si vážím toho toho tvého nadhledu, odstupu a nekonvenčního myšlení.

Bullet catcher
Ty relaxační skype hovory mi v poslední době chybí, každopádně díky za ně. Přivádí mě na spoustu nápadů!

Phob
Vždycky se o něco snažím, pak pošlu vzorek, dozvím se (obvykle notně krutou) pravdu, chvíli se v koutě vztekám a jdu předělávat... Jeden z mála lidí, co řeknou bez obalu konstruktivní kritiku - občas je to o praskutí cévky v hlavě, ale téměř vždy má pravdu a jeho oprávněná kritika mi pomáhá, díky za ni a inspiraci.

Zikker a Chylex
Ondra s Danem mě inspirují, obdivují jejich snahu dotáhnout věci do konce. I když mám (mylný?) dojem, že jsem/jsou občas mimo, tajně si přeju mít jejich věk a dnešní možnosti, které za nás nebyly...

a "pár" dalších lidí... Banán, Tior, Ikkju, Velda, Máca, Fire.js, Akhera, Dzarda, Woozie... ti všichni mi jsou minimálně inspirací nebo mi jinak pomáhají a za to vám všem patří upřímné díky.

Komentáře

parekvrohlikkju píše…
Díky Pepi x). Až budu mít školu z krku, chtěl bych Krevetě věnovat víc času. Beru jí jako nový domov na netu, tak bych měl víc přiložit ruku k dílu aby skvétala ...
Likandro píše…
Díky :)

S tím dříčem bych to neviděl tak žhavě, ale snažím se něco dělat. Až bude po zkouškách a po všem, tak se na Krevetě snad bude dát pracovat trochu víc...

Jinač jsem taky rád za každou debatu, vždycky je to k něčemu :)
Zikker píše…
Díky.

Vůbec jsem si nevšiml, že jsem na děkovacím seznamu. Potěší to :) Jinak souhlasím, občas jsme/jsem trošku mimo, ale to k tomuto věku trošku patří, už začínám mít pohled na svět, ale dokonalý rozhodně není ;)