Nula

Nula je hříčka vyrobená do krevetí březnové rychlosoutěže.

Cílem bylo vyrobit hru za 2 dny čistého času, dodržet téma "Na dně" a zároveň do hry zapracovat omezení "Nepřímé ovládání herní postavy".

Na hru byla chvilka, našvihaná byla za nějakých 8 hodin včetně grafiky, která díky tvrdému časovému presu není taková jaká by mohla být. Níže přikládám soutěžní verzi hry.






Cílem hry je dostat v časovém limitu krevetku skrz mořské dno do bezpečí k teplému golfskému proudu - dřív než zamrzne.

Program a grafika jest moje dílko, hudbu složil na požádání můj dvorní skladatel, pan Woozie :) Na hře je vidět, že byla dělaná narychlo, prvek náhody v ní hraje až nadměrně velkou roli - to se snažím právě eliminovat postupnou úpravou. Hru po večerech lehce modifikuji a fakticky dodělávám... nijak to nehrotím - sem tam - 10-20minut denně, jak vybude chvilka. Až uznám za vhodné, vyjde nějaká "deluxe" verze.

Hra se umístila v "diváckém hlasování" na druhém místě z celkového počtu celkem 7 soutěžních her.

STÁHNOUT HRU

Komentáře