Konečně klid?

Tentokrát jsem nespamoval blog školními problémy. Problémy byly, občas to bylo dost hardcore (třeba Angličtina to byl boj), občas to byla haluz a vyloženě o štěstí (Technika v nových médiích) a občas to byla odedřená průběžná práce v průběhu celého roku (Online publicistika). Včera jsem odevzdal poslední semestrálku - práci u níž jsem po večerech a nocích potil krev poslední měsíc života. Klidně odpřísáhnu, v životě se mi nepsala nějaká odborná práce hůř. Uvidíme, snad projde a předmět mi v informačním systému zezelená jako ostatní.

Možná naivně věřím, že se teď najde chvilka na nějaké ty grafické resty a bude prosotor pro nějakou menší hříčku, mám jich pár v různých stádiích rozdělaných a minimálně dvě bych chtěl do konce března dostat na světlo světa. Tak snad, uvidíme... :)

Jop a pokud slavíte a máte s kým, tak si užijte Valentýna :)

Komentáře

parekvrohlikkju píše…
Je príma žes to zvládl. Jinak do her jsem se u školy pouštěl fakt jenom jenom když byla vyjímečně dobrá konstalace, přeci jenom je to na "plný částečný úvazek" x)