Lenka - retuše

Před pár dny jsem zkoušel další retuši, imho se vcelku povedla, drobet bych možná ještě ladil hranu nosu, kde mi zlehka utekla světla. Lenka byla s výsledkem spokojená. Na co jsem sahal: úprava pleti v obličeji, retuše a úprava (posun) nosu, zvětšení pravého oka, retuše odlesků na ruce, retuše krku, úprava čelisti.

Výsledek sice není úplně precizní, po zmenšení jsou na snímku patrné mapy, které nejsou v originální velikosti vidět - po pár dnech odstupu tak vidím určitý prostor pro zlepšení, ale byla to pro mě obrovská a zajímavá zkušenost. Retušovat v práci listiny a portrétové foto jsou dvě diametrálně odlišné věci :o)

Kliknutím si zvětšíte obrázek

Komentáře

michal píše…
pěkný, né že né. sám bych se s tím páral dny, ne-li týdny. každopádně mám pocit, že posunutí nosu tomu spíše uškodilo, než prospělo. ten nos vypadá trochu jako by byl Muhammada Aliho. :-)
phob píše…
bohuzel opet negativ... :/
spatenka, spatenka a spatenka, nezlob se pepi...
ale takhle se retuse nedelaji, bud jsou na to primo softy, nebo se s tim vice hraje, a nesmudla, Ty to mas strasne usmudlano... ;/ a je to hodne videt. Vytratila se Ti odtama celkove plasticnost a tvary...
nekdy se zastav na navstevu a ukazu ti klido nejake triky