Jak dál?

Tak na tuto otázku hledám už delší dobu odpověď. Před pár dny se mi podařilo úspěšně dokončit studium na VŠ, což byl - aspoň pro mě - přelomový výkon. V životě jsem nebyl z ničeho tak rozhozený a na nic se tak nenadřel jako na státnice... Maturita - fraška. Obahjoba DiS diplomky (150 stránkový elaborát) - dřina, ale ve finále víceméně pohoda. Státnice u bakalářek - šupec mazec největší. Asi i díky tomu, že jsem neměl - diplomaticky řečeno - úplně optimální podmínky na přípravu a do poslední chvíle tak nějak nevěřil, že bych to mohl dát. Tak jak tak, je to za mnou a je čas vymyslet co dál.

Chci se věnovat rodině, práci, trochu sám sobě. Rád bych se vrátil ke tvorbě her. Zkusit to zase trochu jinak, udělat tlustou čáru a dělat to opravdu pro zábavu a seberealizaci, i když tady bude problém spíš v mé hlavě a říct si "dost, takto to stačí"...

Již jsem neprodlužoval doménu proces-software.cz a nechám ji po expiraci propadnout. Uvidíme jestli zřídím nějaké jiné vlastní stránky, spíše pro takové self-promo než nějaký další "projekt" - na free scéně jim doba stejně odzvonila a na komerční úrovni to určitě dělat nechci.

Rýsuje se jeden slušný počin s klukama z Fictive games, kde mi spolupráce na hře War Center maximálně vyhovovala.

Po delší přestávce mám zase chuť něco menšího tvořit, v hlavě se povaluje pár nápadů.

Uvidíme.

Komentáře

Firejs píše…
Tož jsem tedy dost zvědavej, jakým zajímavým projektem nás překvapíš, ale hlavně ať se ti daří v tom ostatním ;)
phob píše…
a co balonar 2 ? :)))))
Bildo píše…
Sakra, Pepiku, nevzdavej to ! tve hry meli vzdy peknou grafiku. ;)