Jsem kretén

Tak přesně tohle jsem si včera opakoval asi půl hodiny. Z nepochopitelného důvodu mi haprovalo vykreslování textu. V minihříčce Béé! jsem si prvně střihnul menu, které je celé vykreslováno a řízeno jedním jediným objektem. Jenže ve chvíli, kdy jsem před něj pleskl přehrát úvodní animaci, se mi celé menu rozsypalo, uskočilo kamsi dopryč ...a nic...

Hodinu jsme se vztekal nad problémem, mlátil do stolu a procházel po dvě stě devadesát šesté kódy ... a nic :[

Ehm... nakonec jsem na to přišel. Když jsem si chtěl ušetřit práci, překopíroval jsem kód jednoho objektu jinam a decentně jej modifikoval. Přitom jsem zapomněl na jeden pitomý řádek, skrývající se v deklarační části: draw_set_valign(fa_middle);

... a děly se věci...

Vlastnosti se v GM "dědí", dokud je nepřenastavíte ručně... mělo mě to napadnout... Stačilo upravit jeden řádek... a vše je v cajku. Juchej.

Teď jen poladit tu obtížnost a vypustit hru ven...

Komentáře

Petr Vojtěch píše…
Tak todle znám :D. Na hru se těším :).
Ikkju píše…
Tyjo, tahle funkce mi nic neříká. Ale zdrhají mi někam objekty ze zdrojáku od Dzardy, tak mám aspoň prvního podezřelého x).
Jinak seš upe mega borec, kdyby tak měli všichni tolik elánu do práce jako ty...
Firejs píše…
Tak obtížnost dá asi zabrat.. doufám, že si hru budu moct zkusit co nejdříve ;)
PepiCzech píše…
Obtížnost zabrat nedá je hotovo... roste poměrně svižně... průměrná hra jedné hry je cca 30 vteřin. Problé mnastal a anglickým překaldem, kdy se mi sešli 4 diametrálně odlišné překlady :) Na anglickou gramatiku jsem máslo, tak to zkusím nějak... hra je hotová, pokud pominu ikonku, na kterou jsem se vykašlal se dá naprosto regulérně hrát. Brzda je překlad a nerad aby mi hru ůidi omlátili zrovna kvůli tomuto...