Podle mě se to tváří jako klasická morhunovka. Co mě tak zfleku napadá, mohlo by být ke zvážení třeba to, že výstřel bude podle vzdálenosti čmeláků spožděný, takže na vzdálenější kousky by hráč musel mířit trochu před; co třeba košíky s medek který by čmeláci upustili, a pokud by spadl do sklenice umístěné na konkrétním místě, přidalo by to hráči bonusové body (a zmenšilo dobu míření nad konkrétním místem), nebo vosáka stěží rozeznatelného od čmelky, který by se po zásahu naprdl, a ubral hráči život/čas. Potom možná nějaké přirozené překážky jako strom, za které by se schovávali? A celkově, za střílení hmyzu jsme jako děti dostávali od tátů pěknou sodu, co brát zásah jako upozornění zapomětlivých čmeldů, že mají pustit kýblík s medem? Je tak střílím x)
Komentáře
Každopádně, až na to jednou dojde, tak věci které mají být jakože vzadu udělej méně kontrastní a méně výrazné, bude to tak přehlednější. :)
Jako je to třeba tady (ten kontrast popředí, pozadí):
http://pixeljoint.com/files/icons/full/liafail.png