Dal jsem sámsobě závazek, že dotáhnu do konce 2 rozdělané "šuplíkové" hry.
Vždy jsem razil, a stále razím, názor, že vydávat hru o které si myslím, že nemá na to, "aby šla do světa", nemá moc smysl.
Na druhou stranu, pokud by vyšla hra jako open-source, ať se někdo může i na těch (často nedokonalých) zdrojácích něco málo naučit, má to opodstatnění. Do začátku prázdnin bych tak rád dostal na světlo světa (byť třeba i ve značně zredukované podobě) Poslední naději a Kolonii Phobos.
Mimochodem, příspěvek s číslem 99. Ten sváteční stovkový bych asi měl oslavit něčím vyjímečnějším... třeba hotovou hrou? Rád bych :)
Vždy jsem razil, a stále razím, názor, že vydávat hru o které si myslím, že nemá na to, "aby šla do světa", nemá moc smysl.
Na druhou stranu, pokud by vyšla hra jako open-source, ať se někdo může i na těch (často nedokonalých) zdrojácích něco málo naučit, má to opodstatnění. Do začátku prázdnin bych tak rád dostal na světlo světa (byť třeba i ve značně zredukované podobě) Poslední naději a Kolonii Phobos.
Mimochodem, příspěvek s číslem 99. Ten sváteční stovkový bych asi měl oslavit něčím vyjímečnějším... třeba hotovou hrou? Rád bych :)
Komentáře
Je to prostě trochu alibismus říkat: "Ta hra, kdyby byla vydaná jako regulérní hra, je spíš horší, ale tím, že jí vydám jako open-source je vlastně výrazně lepší, protože se z toho lidi něco naučí." ... Asi už je z toho trochu patrná absurdnost tvrzení, protože produkt je pořád stejný, tedy stejně kvalitní, a těžko se něco naučím z open-source projektu, který je ne úplně dotažený.
Ale tak tolik můj názor :) Nechci tím rozhodně kazit náladu, spíš prostě podpořit snahu zredukovat, ale za to o to lépe zpracovat.