animus examinus

Rád bych z čistě cvičných důvodů vysázel a pro tisk připravil sbírku povídek, které vzešla ze soutěže na Krevetě (stále můžete hlasovat o nejlepší povídce). Povídky měly nějakým způsobem zpracovat některé z trojice témat: bedna, nemrtví, čas.

Zde je náhled jak by mohla vypadat obálka. V případě realizace bych chtěl něco nestandardního, možná volné listy nebo naopak kroužkovou vazbu na těch pár listů, proto ten atypický formát na šířku. Obálku pak jednoznačně lakovanou nebo aspoň lesklou. Ze zaměstnání se tento týden sotva ploužím a na serióznější "práci doma" není pomyšlení, byť by bylo co dělat.



Ještě budu ladit umístění textu, zřejmě přijde obé ještě trošku dolů a nepozdává se mi kerning eXAminus. Použitý font zombie holocaust mi přijde zajímavý, čitelný a tak nějak mi k výsledné celkové představě pasuje - taková lehká nadsázka, ale bez infantilnosti Jindry Hrnčíře. Sázet holocaustem i "sbírka povídek" mi nepřijde dobrý nápad a toho označení na obálce se nechci vzdát, ještě popřemýšlím.

Nikdy bych nevěřil, kolik práce může dát umístit nějak slušně 4 slova na stránce... člověk se holt pořád učí.

Níže stavy "před" a "po", celkem asi hodina a půl práce. Po delší době jsem si zase osvěžil foto manipulace, retuše a další věci, bylo to fajn. Výsledek je záměrně trochu tmavší a má stažené barvy, ať to není jak u kolotočářů :) Zombici níže moc neprospělo zmenšení, v originální velikosti je slušně detailní a na A5 budou hezky vidět některé drobnější detaily.

Kdyby se snad náhodou někomu tohle dílko líbilo, můžete si jej stáhnout jako wallpaper na plochu v rozlišení 1920x1200 px. Na vyžádání není problém vyexportovat i větší.

Komentáře

Firejs píše…
To mi připomíná, že bych to měl konečně dopsat a nachystat fotku ;)

Určitě to vypadá zajímavě, ale asi bych tam někam vložil krevetu. A možná přejmenoval na "sborník herních povídek".