Insanity - soutěžní verze hry ke stažení


Nějak se mi toho v poslední době zase nakupilo, ale už se aspoň rýsuje reálná naděje, že za měsíc, dva bude konečně zase klidněji. Snad :) Zpětně sem na blog přikládám soutěžní verzi hry pro zimní soutěž na VCH.

Chtěl bych poděkovat dabérské skupině Perla Group (perlagroup.eu), která dělala nemožné a nadabovala hru fakticky přes noc. O to víc mě mrzí, že jsem nestihl vyvážit zvuky, hrdina má pár hlášek, co mají koule, hodlám to v výhledově napravit.

I přes profláklost tohoto žánru si troufám tvrdit, že je ve hře pár zajímavých, imho málo viděných věcí (auto-reload, teleport, absence léčení) a ač jsem obtížnost střelil od oka v čirém časovém zoufalství, než že by šlo o promýšlený tah, pro mě je hra výzvou. Zkuste vydržet co nejvíc dní.

Zkuste jí dát šanci a díky za zahrání.

Stáhnout hru

Link na stažení: http://www.ulozto.cz/8250531/insanity-0-9-zip

Good hunt!

Komentáře