Restart

Tak jsem po dlouhé době zase jednou přišel o data :) Nutno říct, že vcelku důkladně. Ročníkovka dvousemestrálka v trapu (naštěstí jsem našel po 2 dnech zoufalstvá finální verzi ještě u manželky v notebooku, když jsem ji dával na přečtení, uff), zepár fotek taky v loji, no a nejnovější projekty, který jsem skladoval na ploše. Čiže v trapu je singl verze Balonisty 2 (poslední záloha na jiném disku je z března), grafika pro projekty Hrdinové nebes 2 (naštěstí odevzdána Bildovi), Square 2, tam padlo téměř vše :( a rozdělaná verze vylepšené soutěžní gamesy Insanity. Ta mrzí dost, páč ztracená složka obsahovala i .gmk původní Insanity, takže krom lehce buglé EXE alfa-verze nebo jak tomu říkat, kterou jsem poslal Mácovi na test, nemám nic :S No... hlavně že mám HDD s auto zálohovacím softem - připojen u druhýho kompu :/ Njn, za blbost se platí. Jsou horší věci na světě, aspoň udělám čáru a začnu znova. Občas je to fajn nemuset se trápit s kostlivci ve skříni.

Poučení? Už mám automatické zálohování vybraných složek - na správném kompu, ještě ten disk zkusím nasdílet a zálohovat tak celou tří-počítačovou domácnost. No což, stane se...

Tématicky song na odlehčení uvozující dnešní téma: http://youtu.be/boqX9zGsyT0